Menu
Anasayfa
Arapça Kitaplar
Arapça Kitaplar
Arap Edebiyatı
Arap Edebiyatı
Arapça Dil Öğretimi
Hikaye ve Roman
Edebiyat
Lügat
Vaaz İrşad
Sözlükler
Sarf
Nahiv
Mantık
Fars Edebiyatı
Belegat
Hadis
Hadis
Hadis Usulü
Siyer
Fıkıh
Fıkıh
Fıkıh Usulü
Hanefi Fıkhı
Şafii Fıkhı
Maliki Fıkhı
Hanbeli Fıkhı
Din
Din
Ahlak
Dinler Tarihi
İslam Dini
Tasavvuf
Vaaz İrşad
Belegat
Kur'an-ı Kerim
Kur'an-ı Kerim
Kur'an İlimleri
Tefsir
Kıraat
Tefsir Usulü
Vaaz
Kelam ve Akaid
Tarih
Tarih
İlimler Tarihi
İslam Tarihi
Mezhepler Tarihi
Sanat ve Sanat Tarihi
Tabakat
Sanat Ve Sanat Tarihi
Peygamberler Tarihi
Dinler Tarihi
Muhtelif Ürünler
Muhtelif Ürünler
Biblografya
Antropoloji
Astroloji ve Rüya Tabirleri
Siyaset
Dergiler
Psikoloji
Diğer
Biyografi - Otobiyografi
Edebiyat
Tıp
Astroloji Ve Rüya Tabirleri
Ansiklopedi Ve Katalog
Siyaset
Zooloji
Sosyal Bilimler
Sosoyoloji
Referans Kitaplar
Kişisel Gelişim
İslam Hukuku
İktisad
Hukuk
Fen Bilimleri
Felsefe
Eğitim
Coğrafya
Gölgeli Kuranı Kerim
#ÇokSatanlar
#SonGelenler
#DijitalBaskı
#FırsatÜrünleri
Blog
Eserlerimiz
Fırsat ÇAdırı
Menu
كتاب عرب - شحن مجاني للمشتريات بقيمة 1500 ليرة تركية وما فوق!
İletişim
تسجيل دخول العضو
التسجيل
الاتصال بتويتر
الاتصال بكوكل
الصفحة الرئيسية
اتصال
عربتي
0
سلعة
Anasayfa
Arapça Kitaplar
Arap Edebiyatı
Arapça Dil Öğretimi
Hikaye ve Roman
Edebiyat
Lügat
Vaaz İrşad
Sözlükler
Sarf
Nahiv
Mantık
Fars Edebiyatı
Belegat
Hadis
Hadis Usulü
Siyer
Fıkıh
Fıkıh Usulü
Hanefi Fıkhı
Şafii Fıkhı
Maliki Fıkhı
Hanbeli Fıkhı
Din
Ahlak
Dinler Tarihi
İslam Dini
Tasavvuf
Vaaz İrşad
Belegat
Kur'an-ı Kerim
Kur'an İlimleri
Tefsir
Kıraat
Tefsir Usulü
Vaaz
Kelam ve Akaid
Tarih
İlimler Tarihi
İslam Tarihi
Mezhepler Tarihi
Sanat ve Sanat Tarihi
Tabakat
Sanat Ve Sanat Tarihi
Peygamberler Tarihi
Dinler Tarihi
Muhtelif Ürünler
Biblografya
Antropoloji
Astroloji ve Rüya Tabirleri
Siyaset
Dergiler
Psikoloji
Diğer
Biyografi - Otobiyografi
Edebiyat
Tıp
Astroloji Ve Rüya Tabirleri
Ansiklopedi Ve Katalog
Siyaset
Zooloji
Sosyal Bilimler
Sosoyoloji
Referans Kitaplar
Kişisel Gelişim
İslam Hukuku
İktisad
Hukuk
Fen Bilimleri
Felsefe
Eğitim
Coğrafya
Gölgeli Kuranı Kerim
#ÇokSatanlar
#SonGelenler
#DijitalBaskı
#FırsatÜrünleri
Blog
Eserlerimiz
Fırsat ÇAdırı
الصفحة الرئيسية
>
Arapça Kitaplar
>
Muhtelif Ürünler
>
Gümüşhanevi Ahmed Ziyaüddin
الصفحة الرئيسية
>
Arapça Kitaplar
>
Muhtelif Ürünler
>
Gümüşhanevi Ahmed Ziyaüddin
<<العوده الی الصفحه الرئیسیة
سلعة جديدة
علامة تجارية
:
İbn Haldun Üniversitesi
Gümüşhanevi Ahmed Ziyaüddin
(XR1351)
الباركود
:
9786050690507
مزود
:
İrfan Gündüz
وقت التسليم المقدر
:
Dil
:
Kategori
:
Muhtelif Ürünler
Menşei
:
Barkod
:
9786050690507
Ebat
:
13,5x21 cm
Kağıt
:
Şamua
Kapak
:
Karton Kapak
Sayfa Sayısı
:
320
Basım Tarihi
:
2020
Muhakkik
:
Cilt Sayısı
:
1
نسبة الخصم
:
%
25
تخفيض
آخر سعر في سلة
السعر
:
₺162,00
تم الخصم
:
₺121,50
Sepet Fiyatı
:
₺10,13
مع الاقساط تبدأ من
PAYLAŞ :
Facebook
Twitter
Pinterest
Google plus
ADET
WHATSAPPTAN SİPARİŞ VER
السلعة غير متوفر
المخزونات الحرجه
اضافة الى المفضلة
الرجاء ابلاغي عن توفر السلعة في المخزن
كتابة تعليق
الأسئلة والأجوبة
Tweet
WhatsApp
مواصفات السلعة
التعليقات
(0)
خيارات الدفع
توصيات السلعة
İbn Haldun Üniversitesi Yayınevinden çıkan Gümüşhanevi Ahmed Ziyaüddin eserini Maruf Yayınevi olarak sizlerle buluşturuyoruz. “Safâ ve saffet” kökünden geldiği dikkate alınırsa tasavvuf; gönlü ve kalbi Hakk’ın dışındaki bütün ilgi ve alâkalardan temizlemek, kişinin gönül noktasından başlayarak iç dış bütün hayatını kuşatan bir çerçevede devam etmek üzere, diri bir Allah şuûru ve keskin bir İlâhî zevk duygusuna bürünüp Hakk’tan bir an bile gafletin bulunmadığı İslâmî bir hassasiyete sahip olmak demektir. Unutulmamalıdır ki Hakk’ın huzuruna ancak “kalb-i selîm” ve yüz akı ile çıkılabilir. “Allah hiçbir kulunun göğüs boşluğuna iki kalp koymamıştır” âyet-i celîlesi bu düşüncenin bir delili olarak düşünülebilir. Bizi gaflet ve nisyâna sürükleyerek Allah’ı unutturan duygular, dışımızda değil, umûmiyetle içimizden gelen his ve heveslerdir. “Hevâ ve hevesini ilâh edineni gördün mü?” âyetinde bu durum ne güzel anlatılmaktadır. Bizi yerine göre isyan ve nisyâna sevk eden şeyler bu tip iğreti câzibe ve geçici ilgilerdir. Kâ’b bin Mâlik’i (r.a.) Tebûk savaşına iştirakten alıkoyan sebep, onun “kızgın güneş altında gölgeye ve olgun meyveye olan düşkünlüğü” idi. İşte tasavvuf, bizi gaflete düşüren ve mâsivâ denilen bu tür ilgi ve alâkalardan kopararak “Ne ticâret ne de alış-verişin Allah’tan alıkoymadığı insanlar” seviyesine yükseltmek, rûhu, nefsin, hevâ ve hevesin getirdiği gafletten tasfiye ederek, arındırmaktır. Hz. Peygamber (s.a.v.) Efendimiz’in isminin Mustafa olması, diğer peygamberler için “ıstıfâ, yestafî, ıstafeytüke, estafî ve ıstafâki” gibi tasavvuf kökünden türetilen kelimelerin sıfat olarak kullanılması, tasavvufun menşei bakımından düşünülmeli, onun ne kadar yerli ve İslâmî olduğu anlaşılmalıdır. Zîra rûhun “Bezm-i elest”teki saffetine eren peygamberler ancak vahyi alabilmekte idiler. Peygamberliğin şartlarından biri de rûhun İlâhî karakterini muhâfaza ederek günah ve ma’siyyetle lekelenmemesidir. Bu yüzden tasavvuf; “Allah ve resûlünün ahlâkı ile ahlâklanmak” ve böylece “istifâ”nın kulda tecellî ve tahakkuku için gösterilen bir cehd ve gayrettir denebilir. İki sultana birden kulluk edilemez. Kalbin bir anda yönelişi tek şeyedir. Ya maddeye ya da Allah’a kulluğu her an Allah ile beraber ve O’nu her an hissederek yaşamak gerekir. Bu durum Hz. Peygamber’in (s.a.v.) dilinde “İhsan” şeklinde ifâde edilmiştir.
الدفع بالتحويل النقدي
₺119,07
الدفعه واحدة بواسطة بطاقة الائتمان
₺121,50
الدفع عند الإستلام نقدا
₺171,50
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: AR
Çerez Kullanımı
الصفحة الرئيسية
المفضلات
عربتي
تسجيل دخول العضو