ADET
Bu kitapta, öncelikle hafız kavramı ve hafızlık eğitiminin Hz. Peygamber (s.a.s.) döneminden günümüze kadarki tarihsel süreci hakkında bilgiler sunulmuş, daha sonra sadece bu araştırmamız için geliştirdiğimiz Hafızlık Eğitimi Psiko-Sosyal Durum Ölçeği (HEPSÖ) ve Hafızlık Eğitimi Motivasyon Ölçeği (HEMÖ) güvenirlik ve geçerlik testlerine yer verilmiştir. Nitel verilerin analizinde; elde edilen verilerin önceden belirlenen temalara göre özetlenip yorumlanmasına dayanan betimsel analiz kullanılmıştır. Ayrıca, tartışma ve yorum başlığı altında karma yöntem kapsamında nicel ve nitel yöntemlerle elde edilen veriler, literatürle birlikte değerlendirilerek problemlere cevap aranmaya çalışılmıştır. Son olarak, bu yapılan değerlendirmeler doğrultusunda hafızlık eğitiminin niteliğinin artırılmasına yönelik önerilerde bulunulmuştur.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.